anna

divendres, de juliol 28, 2006

65 minuts




¿Y si fueses tan feliz que
no valiese la pena buscar más?

De les millors pelicules que he vist ultimament...

Segurament el motiu pel qual penso que és de les millors pelicules, o potser la millor, és perque em va fer recordar a la gent que ha passat per la meva vida, i que ara per un motiu o altre ja no hi son..........sempre hi ha algú...que no hi és quan vols que hi sigui.
Podriem provar tots d'explicar la nostra vida en 65 paraules??
He arribat a la conclusió de que he de canviar la meva rentadora, perque és de càrrega superior.....i no podré conviadar a ningú a mirar-la amb mi.
Qui heu vist el film..ja m'enteneu i els demés....a veure-la ja!!

1 comentaris:

Blogger CONTACTO ha dit...

una gran pel·lícula, estic d'acord amb les teves opinions!

divendres, de juliol 28, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici